Eyüpsultan

Eyüpsultan

İstanbul'nın kalbinde binlerce gerçek deneyim 🌴

Uydu ile Konum Doğrulanmış Yapay Zeka ile Analiz Edildi

273.662

Toplam Yorum

487

Doğrulanmış İşletme

531

Toplam İşletme

4.3 / 5

Ortalama Puan

Eyüpsultan Ortalaması

Eyüpsultan'dan Canlı Son Yorumlar

Tüm Yorumları Gör
M

Meryem h.

29 gün önce

Bugün Pierre Loti Cafe’de yaşadığımız deneyimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle, kafeye ulaşmak için uzun süre bekledik. İçeri girdiğimizde bize bir masa gösterildi ve oturduk fakat masada menü yoktu. Sonra bir çalışan yanımıza geldi ve nereli olduğumuzu sordu. Faslı olduğumuzu öğrenince bizimle Fransızca konuşmaya başladı. Menü istediğimizde “menü benim” diyerek bize vermedi. Açıkçası fiyatları görmemizi istemediğini düşündük. Yan masada menü vardı. Onlardan rica edip menüye baktık ve sipariş verdik: tavuk burger, patates kızartması, kola, trileçe ve çay. Menüde yazan fiyatlara göre toplam hesap 895 TL tutuyordu. Bir süre sonra trileçe geldi ama çayımız hiç gelmedi. Bizden sonra gelen herkese çay servis edildi ama bizim çayımız gelmedi. Yemekler de maalesef soğuktu ve kalitesi iyi değildi. Daha sonra ödeme yapmak için kalktığımızda çalışan bize yüksek sesle ve kaba bir şekilde beklememizi söyledi. Yanımıza geldiğinde bizden 1400 TL istedi. Bu fiyat menüde yazan fiyatlarla uyuşmuyordu. O anda neden başta menüyü vermek istemediğini anladık. Biz gayet sakin ve kibar şekilde bu fiyatın doğru olmadığını söyledik. Ama çalışan bize bağırmaya başladı ve sanki ödeme yapmak istemiyormuşuz gibi davrandı. Sonra “gidin, ödemeyin” diyerek uzaklaştı. Biz kaçmak ya da ödeme yapmamak istemedik. Sadece menüde yazan doğru fiyatı ödemek istedik. Bir süre bekledikten sonra geri geldi, hâlâ herkesin içinde yüksek sesle konuşuyordu. Sonunda yine de aldığımız şeylerin ücretini ödedik. Ben kendisine “Biz turistiz, bize böyle davranmanız gerçekten ayıp. Ayrıca menüde yazandan fazla fiyat istemek doğru değil” dedim. Türkiye’yi seven ve bu ülkeye güzel duygularla gelen biri olarak bugün yaşadığım şey beni gerçekten çok üzdü. Oradan çıktıktan sonra moralim çok bozuldu ve ağladım. Çünkü bir turist olarak böyle kötü bir muamele görmek hiç beklediğim bir şey değildi. Sizden ricam insanlara saygılı davranmanızdır. İnsanlar bu ülkeyi güzel hatıralarla hatırlasın, Türkiye’yi sevsin ve tekrar gelmek istesin. Turizme katkı sağlayan şey iyi hizmet ve güzel davranıştır. Umarım başka insanlar aynı kötü deneyimi yaşamaz!

Pierre Loti

Pierre Loti

Eyüpsultan

A

%39.04

Y

Yasemin K.

29 gün önce

Harika manzarası ile bir İstanbul klasiği. Eyüp Sultan Camii'ne gittikten sonra teleferikle Pier Loti'ye çıktık. Çok güzel Haliç manzarasını seyredip çayınızı içebilirsiniz.

Pierre Loti

Pierre Loti

Eyüpsultan

A

%39.04

R

Robîn R.

29 gün önce

Mezarlıkların üzerinde özel işletmelerle talan edilmiş halbuki devlet eliyle çok güzel bir kamusal alana, oturmak için yemyeşil bir parka ya da sosyal tesislere dönüştürülebilirdi. Yazık ki ne yazık... Hem buranın adı Pierre Loti değil İdris-i Bidlisi Tepesidir!

Pierre Loti

Pierre Loti

Eyüpsultan

A

%39.04

L

Le M.

29 gün önce

Manzara güzel ama yemekler o kadar da iyi değil.

Pierre Loti

Pierre Loti

Eyüpsultan

A

%39.04

Eyüpsultan

Eyüpsultan'yı Keşfet

Harita üzerinden işletmeleri keşfedin, yakınınızdaki fırsatları kaçırmayın.

Haritada Görüntüle

Sen de deneyimini paylaş, Eyüpsultan'nın güvenine katkı sağla!

Gerçek deneyimler, yapay zeka ile analiz edilir ve diğer kullanıcıların doğru tercihler yapmasına yardımcı olur.

Yorum Yaz +

Konum Doğrulama

Uydu teknolojisi ile %98 hassasiyet

Yapay Zeka Analizi

Local LLM ile sahte yorum tespiti

Topluluk Gücü

Doğrula, oyla ve güven ekosistemini büyüt